2014. ápr 30.

A Májuskert Rokkkocsma jubileuma

írta: Trezor atya
A Májuskert Rokkkocsma jubileuma

banner-vidampark.png

20 évvel ezelőtt, április 30-án nyitott meg a csepeli Májuskert Rokkkocsma. Külső terasz, belső rész színpaddal, belső udvar pavilonnal és időnként itt is működött a bárpult... este a Csepelen világhírű Vidámpark és a Lili Marleen zenekarok koncerteztek. A Lili Marleen négy számos demo-kazettáját osztogatta, amiből az egyik szám végén az énekes “Jézus! Jézus, gyere le értem!”-et énekel és az egyik barátom akkurátusan úgy érti a Jézust, hogy "lédús".

Akkortájt még nem voltak egymás hegyén-hátán szórakozóhelyek, szóval nagy esemény volt! Kellemes este volt, jókedvű a hangulat...

Még ebben az évben itt ismertem meg a Quimby-t, ami ekkor még angolul szólt és szinte még csak haverok és néhány lemezboltos ismert és én is csak véletlenül, mert a sokeszű Hókusz barátunk előző nap nagyon berúgott és összevérezte az ingét, amiből másnap kisebb kalamajka lett, így nem tudtam elmenni Vidámpark koncertre a Fekete Lyukba és ott ragadtam a "Májkertben", ahol pedig ők léptek fel. A koncert közben már nem bántam, hogy ott ragadtam...

Quimby: Jerry Can Dance (teljes album)

Magyar Narancs: Májuskert Rokkkocsma – Joyride (1996. augusztus 1.)

 

Szólj hozzá

saját flashback